Kako riješiti problem sa DPF filterom?

Nakon nekoliko godina iskustva sa problemima naših korisnika, a uzrokovanih DPF-ovima, odlučili smo napisati jednu „uputu“ koja nikoga ne obvezuje i isključivo je naš stav temeljen na iskustvu.

Ima tri načina rješavanja DPF problema :

  1. ČIŠĆENJE PJENOM ILI NEKOM OD KEMIKALIJA
  2. FIZIČKO I SOFTVERSKO UKLANJANJE i
  3. KUPOVINA NOVOG DPF-a( original ili zamjenski umetak)

    1.  ČIŠĆENJE PJENOM nekada daje odlične rezultate,nekada polovične(ovisi o prijeđenim kilometrima i stanju DPF-a).

    Puno kvalitetnije čišćenje sa 99 % uspjeha daje dvokomponentna kemija,koja je namijenjena za tu svrhu, preporučuju je i proizvođači automobila , neškodljiva je po DPF. Problem je relativno visoka cijena i opasnost po zdravlje mehaničara.
    Takav tretman kod nas je oko 700,00 kn , ovisno o veličini DPF-a ,stupnju začepljenosti itd.

    2. FIZIČKO I SOFTVERSKO UKLANJANJE

-postoje 2 načina softverskog „skidanja“ DPF-a :

Prvi je da se to odradi sa određenim kalkulatorima. Nedostatak je što ti kalkulatori ponekad osim grešaka vezanih za DPF znaju pobrisati i druge greške, pa se može desiti da, kasnije, kad nastane neka greška, dijagnoza je ne isčita pa se tu komplicira stvar popravka.

Drugi nedostatak kalkulatora je da pobrišu greške a ponekad ne isključe regeneracije pa auto dalje dimi bijeli dim, u tom trenutku se povećava potrošnja goriva, dio goriva odlazi u motor i razrjeđuje ulje.

Postoji i kvalitetnija varijanta, gdje se sve to ručno odradi, pobrišu se kodovi grešaka vezani isključivo za DPF i ručno se isključuju regeneracije, te sa takvom varijantom nema nuspojava. Uzima puno više analiziranja,više vremena,više pojedinačnih zahvata, a takav zahvat je u prosjeku oko 300-500 eura.

Ovo Vam preporučujemo sa rezervom,jer sve strože kontrole i EURO norme diktiraju i provjere DPF-a, a pogotovo u zemljama EU,gdje se već vozila zasutavljaju a cesti i vrše se provjere DPF-a DIJAGNOSTIČKIM ALATOM ! Znači,ne gleda se “koliko dimi”,već neispravnost vozila.
Na snagu je i kod nas stupio zakon,no još se ne primjenjuje !

 3. KUPOVINA DPF-a je za one koji to žele. Mi imamo odlične cijene DPF-a jer ih nabavljamo direktno iz tvornice. Ako želite da Vaše vozilo bude istovjetno originalu-naručite DPF ! Rok isporuke je najčešće 48 sati,osim u iznimnim situacijama.

Vrlo je bitno napomenuti da nije  DPF nekakav dio koji sam funkcionira-najčešće uz DPF treba promijeniti senzor tlaka,ali i OBAVEZNO ULJE I ULJNI FILTER !

Prije svega treba napomenuti da se mora koristiti ulje prema specifikaciji motora.

Isto tako-treba UKLONITI SVE MOGUĆE UZROKE KOJI DOVODE DO ZAČEPLJENJA DPF-a, a oni mogu biti slijedeći :

  • mehaničko stanje motora,
  • mehaničko stanje turbine,
  • curenje antifriza iz EGR hladnjaka,
  • neispravan EGR ventil,
  • neispravan termostat,
  • neispravan MAF senzor,
  • neispravan ECT senzor,
  • neispravne dizne,
  • neispravani grijaci,
  • neispravan senzor diferencijalnog pritiska (u ovlaštenim se obicno obavezno poslije čišćenja DPF-a stavlja novi senzor diferencijalnog pritiska),
  • reduciran protok ispušnih plinova u sistemu iza DPF-a (začepljen ispuh-kat),
  • neispravna lambda sonda,
  • neispravan senzor temperature ispušnih plinova,
  • postojanje neke druge stalne greske u memoriji ECU zbog koje nece biti dozvoljeno pokretanje regeneracije iz sigurnosnih razloga,
  • motorno ulje koje ne ispunjava specifikacije, itd…

* čišćenje DPF-a je otklanjane posljedice a ne uzroka*

Postoji mogućnost,na nekim vozilima ugraditi samo unutarnji dio ili „saće“ dpf-a. Zahtjevan posao,traje nekoliko dana,ali je ponekad bolje i od originala. Za taj oblik popravka nazovite da dogovorimo detalje.

MORAMO NAPOMENUTI DA NE ODGOVARAMO ZA MOGUĆU ŠTETU NASTALU NA MOTORU KOD NEODRŽAVANIH VOZILA ! Imamo spoznaje, a i vidjeli smo takva vozila, gdje je repariran ili očišćen DPF (pa čak i stavljen novi,originalni), vozilo normalno otišlo iz servisa,počesto vlasnici malo jače pritisnuli gas, jer je do tada auto “vukao” slabo -a onda se dogodila havarija!

Poznati su nam slučajevi gdje je pri prisilnoj regeneraciji ili nestručnom zahvatu,  došlo do zapaljenja motora (peugeot,ford ), gdje je pri regeneraciji preskočio zupčasti remen, oštetila se turbina i slično. Ima slučajeva gdje je višak goriva otišao u motor, digao nivo ulja, a to je uzrokovalo izbijanje semeringa radilice, curenje ulja na zupčasti remen i opet – cijeli  motor bio uništen !

Zbog svega navedenog, preporučamo za sada, ČIŠĆENJE DPF-a,a nakon određenog vremena i zamjenu,kada se za to steknu uvjeti.

JAKO JE VAŽNO,automobil voziti na otvorenoj cesti bar jednom tjedno , da se nakupljena čađa odstrani iz “sakupljača čestica” i time produži vijek !

Isto tako preporučujemo kvalitetne aditive za čišćenje DPF-a,ali i sustava ubrizgavanja te čistače za gorivo. Sve to imamo u ponudi ,te nas slobodno nazovite,šaljite mail itd.

Zbog zatrpanosti poslom ,molimo za razumijevanje ,ako nismo odmah dostupni.

Hvala i lijep pozdrav !

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *